Hírek

Ugglys

Rondik termékcsalád bevezetés - online kampány

A TM Toys a ReachMediát bízta meg év végéig tartó online kampányának teljes körű lebonyolításával. A szeptember elején bevezetésre került termékcsalád az Ugglys, azaz a Rondik nevet viseli.

bővebben

Korábbi híreink

AVON

A ReachMedia és a d-code nyerte az AVON tenderét

Az Avon Online az e-kereskedelem fejlesztésére két meghívásos tendert is kiírt, melyeken a hatékony e-mail marketing rendszer kiépítéséhez és működtetéséhez keresett partnereket.

bővebben
Fialka Krisztina

A legbefolyásosabb véleményvezérek között Fialka Krisztina

A Network blog kutatást végzett, hogy kik ma Magyarország legbefolyásosabb online véleményvezérei marketing/kommunikáció témában, kik azok, akik igazán fontos névnek számítanak a szakmában.

bővebben
Hospice Alapítvány

Minden perc értékes!

A Magyar Hospice Alapítvány 1% kampányát 2015-ben a ReachMedia is támogatta: médiatervezés, kampánymenedzsment, microsite készítés, hírlevél sablon kialakítása volt a feladatunk.

bővebben
Meggyes Hotel logo

A Meggyes Hotel elkalauzol Szerencsre

A Meggyes Hotel 2015 tavaszán nyitja meg kapuit Szerencsen. A kommunikációban jelentős szerepet vállalt a ReachMedia: feladataink között arculattervezés, online és offline megjelenések tervezése és elkészítése is szerepelt.

bővebben
benchmark1

DIMSZ email marketing benchmark 2015

A Direkt és Interaktív Marketing Szövetség E-mail marketing tagozata a 2014-es évi kézbesítési, megnyitási, átkattintási és leiratkozási arányokat vizsgálta. A kiküldések 15 különböző szektorban történtek, az iparági adatokat a DIMSZ E-mail marketing tagozata biztosította.

bővebben
Jobinfo_

Oktokopteres imázsfilm a ReachMediától

A ReachMedia készítette el a Jobinfo.hu állásszemléző oldal új imázsfilmjét, mely februártól látható az Atmedia portfóliójába tartozó tévécsatornákon.

bővebben
pszt_reachmedia

PSZT

A közös ebéd tartalmasabb eltöltésére hívja fel a figyelmet egy most induló kezdeményezés, a PSZT (Picit Szüneteltesd a Telefonod). A ReachMedia által életre hívott mozgalom célja, hogy telefonunk simogatása helyett minél többen küldjük sziesztára a készülékünket.

bővebben

Csekkman a Díjnet új arca

A szolgáltató edukációs kampányának főszereplője a humoros, Monthy Pythonra emlékeztető figura, Csekkman, melynek megálmodója a ReachMedia volt.

bővebben
riportmodul

Büszkén bemutatjuk...

Új grafikus vezetői riportmodul segíti az emailmarketing kampányokat. A Reachmedia saját fejlesztése valós időben jeleníti meg egy infografikán a kampányok eredményeit.

bővebben

Ahogy majdnem minden weboldal, a reachmedia.hu is használ sütiket a felhasználói élmény fokozása érdekében. Az oldal használatával beleegyezik a cookie-k alkalmazásába. További információ: itt.

Értettem