Csekkman a Díjnet új arca

2014-09-12

csekkman

Edukációs kampányt indított a Díjnet elektronikus számlabefizető rendszer, melyben a szolgáltató új arca, a humoros, Monthy Pythonra emlékeztető figura, Csekkman hívja fel a figyelmet az online ügyintézés előnyeire. A figura megálmodója és életre hívója a ReachMedia volt, az ügynökség tavaly év végén kapott megbízást a Díjnet teljes éves marketingkommunikációjának megvalósítására. Az augusztus közepén induló kampány célja az online számlafizetés népszerűsítése mellett elsősorban a családanyák, valamint a fiatalok edukálása.

A ReachMedia nemcsak a figura megálmodója volt, de a kampány teljes kivitelezéséért, így a grafikai tervezésért, a kreatív anyagok gyártásáért, a spotok forgatásáért és a médiatervezésért is felel. A spotok animációjának elkészítésében és a látványelemek utómunkában való életre keltésében az RC Creative Media csapata volt segítségükre.


„A Díjnet briefje alapján egy nagyon jellegzetes figurát építettünk fel, aki humoros, gyors és segítőkész, így jól képviseli az online számlabefizetés fő előnyeit: a kényelmet, az egyszerűséget és a gyorsaságot”
– emelte ki Fialka Krisztina, a ReachMedia cégvezetője. – „Csekkman hétköznapi szituációkon keresztül mutatja be, hogy mennyi időt és kényelmetlenséget lehet megspórolni a Díjnet szolgáltatásainak igénybe vételével.” 

Csekkman augusztus közepén mutatkozott be a Díjnet országos csatornákon futó reklámspotjaiban, a kapcsolódó online kampány október végéig tart. A Csekkman főszereplésével forgatott első két videó a Díjnet YouTube-csatornáján is megtekinthető.

*****************************
Videók:
Csekkman spot1: https://www.youtube.com/watch?v=QIbbJtziyzY
Csekkman spot2: https://www.youtube.com/watch?v=0kIQ_ZQoOIk

Vissza

Ahogy majdnem minden weboldal, a reachmedia.hu is használ sütiket a felhasználói élmény fokozása érdekében. Az oldal használatával beleegyezik a cookie-k alkalmazásába. További információ: itt.

Értettem