Hírek

riportmodul

Büszkén bemutatjuk...

Új grafikus vezetői riportmodul segíti az emailmarketing kampányokat. A Reachmedia saját fejlesztése valós időben jeleníti meg egy infografikán a kampányok eredményeit.

bővebben
ReachMedia_csapat

Keresd a különbséget!

Egyedi játékkal nevezett a ReachMedia csapata a Kreatív által meghirdetett Nagy Kreatív Növényversenyre. Bízunk benne, hogy „Ricsikém – a főkertész” a Kreatív szerkesztősége mellett az olvasók tetszését is elnyeri majd.

bővebben
kiskep

Együtt elérjük

ReachMedia lett a Hírek Médiából: a digitális márkaépítéshez kapcsolódó szolgáltatásaink megerősödésével elérkezettnek láttuk az időt a névváltásra.

bővebben
02-uzletakozossegi_leadpic

Üzlet a közösségi térben

Egyre többen használják üzleti célra a közösségi oldalakat, többek között ennek köszönhető a LinkedIn és a Google+ előretörése - derült ki a KutatóCentum friss felméréséből. A hirdetőknek ugyanakkor érdemes figyelembe venniük, hogy a napi szintű közösségimédia-használók egyharmada nem figyeli az ezeken az oldalakon megjelenő reklámokat.

bővebben
03-identabletkorszak_leadpic

Idén beköszönthet a tabletkorszak

2013 második negyedévének elejére 300 ezer tablettulajdonost prognosztizál a KutatóCentrum. A Tablet Reportból az is kiderül, hogy a tábla PC tulajdonosok eszközüket leggyakrabban e-mail olvasására, hírfogyasztásra, illetve információkeresésre használják.

bővebben
04-noksajto_leadpic

A nők inkább ragaszkodnak a nyomtatott sajtóhoz

Az internetezők leginkább a világhálón olvassák a híreket, de nyomtatott lapból is kétharmaduk tájékozódik legalább heti rendszerességgel. A nők konzervatívabbak: a férfiakhoz képest többen olvasnak nyomtatott, és kevesebben online médiumokat - derült ki a KutatóCentrum és a Marketing&Media közös felméréséből. A fiatalok kevésbé követik a politikát, ugyanakkor nyitottabbak a technika és tudomány újdonságaira.

bővebben
05-ekereskedelem_leadpic

Nívódíjas e-kereskedelemi megoldás

Az elektronikus kereskedelem terén hosszú ideje nyújtott minőségi szolgáltatása kapcsán eFestival Nívódíjban részesült a Depo.hu. Az 1998-ban indított árösszehasonlító oldal nevéhez több, ma már az e-kereskedelemben általánosan használt innováció fűződik, melyek hozzájárultak a hazai online vásárlás elterjedéséhez.

bővebben
06-goldenbrain_leadpic

Golden Brain lett Fialka Krisztina

A szakmai zsűri döntése nyomán ügyfélkapcsolat kategóriában Fialka Krisztina, a Hírek Média média üzletágának vezetője kapta meg a Golden Brain díjat.

bővebben
07-webreterelodik_leadpic

Webre terelődik és mobilizálódik az e-mailezés

A 18-64 évesek leggyakrabban asztali gépen vagy laptopon e-maileznek, de már a mobiltelefonokat is egyre többen használják erre a célra. A levelezőrendszereknél pedig a szoftveres megoldásokkal szemben a böngészőket részesítjük előnyben – többek között ez derült ki a KutatóCentrum évente megismételt E-Mail User Reportjából.

bővebben
09-web2_leadpic

Web2.0-ben előkelő

Elkészült a hazai ügynökségek webkettes jelenlétét bemutató térkép, melyen az értékelt 82 cég közül a Hírek Média az előkelő 12. helyezést érte el, míg saját kategóriájában – mely a vizsgálatban a legerősebb mezőnyt vonultatta fel – a 8. helyig jutott.

bővebben

Ahogy majdnem minden weboldal, a reachmedia.hu is használ sütiket a felhasználói élmény fokozása érdekében. Az oldal használatával beleegyezik a cookie-k alkalmazásába. További információ: itt.

Értettem