Menedzsment

Elkötelezett menedzsment szerteágazó online marketing tapasztalatokkal. Ügynökségünk 1998-as megalapítása óta arra törekszik, hogy a támogató vezetés révén meghonosítsa és a mindennapi gyakorlatba ültesse át a legkorszerűbb és a legjobb elérést biztosító digitális eszközöket. A menedzsment hitvallásának alappillére az ügyfélközpontú gondolkodás, valamint a cégnél dolgozó szakemberek képzésének folyamatos támogatása. Ezeken keresztül képessé váltunk a folyamatos megújulásra, illetve saját fejlesztésű megoldásaink révén a hazai online marketing eszközpark innovációjára.

Nagy Attila

Nagy Attila, ügyvezető igazgató A ReachMedia alapítójaként és társtulajdonosaként 1998 óta veszek részt a cég irányításában és a stratégiaalkotásban. Fő feladatomnak a legkorszerűbb webes technológiák vállalaton belüli meghonosítását tartom, ennek eredményeként fennállásunk óta számos onlinemarketing-eszközt elsőként vezettem be a hazai piacra. Több mint 15 éves tapasztalattal rendelkezem a digitálismédia-szolgáltatások és -megoldások fejlesztése terén, kiemelt figyelmet fordítok a legújabb onlinemarketing-eszközök ügyféloldali alkalmazására. Otthonosan mozgok az e-kereskedelem, a teljesítmény marketing, a direkt marketing, az affiliate megoldások, valamint az online kutatási lehetőségek területén.

Trentin Tamás

Trentin Tamás, ügyvezető igazgató A ReachMedia ügyvezető igazgatójaként a cég teljes portfólióját stratégia és operatív szinten is irányítom. Több mint 30 fős szakembergárdánkra alapozva széles online marketing portfólió alkalmazásával biztosítom ügyfeleink bevételeinek maximalizálását. Kiemelt kompetenciáim közé tartozik az online marketing, valamint az e-kereskedelem, legyen szó márkaépítésről, tervezésről és implementációról, kampánykövetésről és -elemzésről, illetve adatbázis-építésről és annak biztonságos, jogszerű menedzsmentjéről. Szakterületeim közé tartozik még az affiliate marketing, az email marketing, a webanalitika, az online hirdetés, a teljesítmény marketing, az online kutatás, valamint a big data témaköre is.

Fialka Krisztina, cégvezető 15 éve dolgozom az online médiapiacon, 1998-ban kezdtem foglalkozni hagyományos direktmarketing-megoldásokkal, majd 2001-ben részt vettem az első magyar online direkt marketing megoldás, a Maxima piaci bevezetésében és meghonosításában. Azóta meghatározó ismeretekre tettem szert az online stratégiaalkotás területén. Jelenleg a ReachMediát vezetem, melyben kamatoztatom online stratégiai, teljesítmény alapú marketing, adatbázis-menedzsment és CRM alapú médiatervezői és hírlevél üzemeltetői tapasztalataimat, valamint arculattervezési, kreatív hirdetési és pr ötleteimet.

Balogh Borsika, pénzügyi vezető A ReachMedia pénzügyi folyamatait tartom kézben, elvégzem a cég számviteli és munkaügyi tevékenységének tervezését és szervezését, koordinálom a HR adminisztrációt. 1998 óta dolgozom pénzügyi területen, kontrolling riportokat, illetve egyéb beszámolókat készítek, biztosítom a számlák kifizetését és behajtását, menedzselem a havi és éves zárást. Kompetenciáim közé tartozik a hatékony cash-flow menedzsment, a pénzügyi audit, a menedzsment riportok készítése, valamint az átfogó, nagy költségvetésű marketing projektek pénzügyi biztosítása.

Ahogy majdnem minden weboldal, a reachmedia.hu is használ sütiket a felhasználói élmény fokozása érdekében. Az oldal használatával beleegyezik a cookie-k alkalmazásába. További információ: itt.

Értettem