Történetünk

1998-as megalakulásunk óta számos online marketing eszközt – pl.: Maxima online direkt marketing rendszer, Depo.hu piactér alapú megjelenés, CTnetwork szöveges hirdetési hálózat – elsőként vezettünk be a hazai piacra. A folyamatos innováció révén a ReachMedia dinamikusan bővült, melyet a Deloitte Technology Fast 50 versenyen 2001-ben elért első hely igazol. 2013-ban váltottunk nevet, mivel a digitális márkaépítés, illetve az ehhez kapcsolódó saját fejlesztésű eszköztár bővítése egyre hangsúlyosabbá vált tevékenységünkben.

2013
december - Kibővített portfólió, saját eszköztár – ReachMedia néven születtünk újjá
november - Társügynökségként aranyérmet nyertünk az EFFIE-n
2012
május - Olcsó, gyors, hatékony – Villámkutatás pr-eseknek a KutatóCentrumtól
2011
március - Interaktív alkalmazások az Egyperces 10. születésnapjára
május - 4 az 1-ben: a legnagyobb CPC rendszereket gyúrta egybe a PPCnetwork
augusztus - Új köpenyben kezdi a tanévet a Kepzesinfo.hu
szeptember - Fialka Kriszta a "Golden Brain" ügyfélkapcsolati kategória győztese
november - Nívódíjas piactér a Depo.hu
2010
június - Kreatív műhelyként friss ötletekkel indul a Media Tools
június - Összefogtak a Maxima paneltagok, elindult a Szereteknyerni.hu
október - Ezt jól leszűrtük, frissül a Maxima oldala
2009
február - Ászok násza - a Depo.hu-val ad el az Axel Springer és a Ringier
február - A KutatóCentrum vezetőjeként Barcza Enikő bekerül a PMSz elnökségébe
augusztus - Ráncfelvarrás 10 évesen – megújul a Depo.hu
szeptember - Mi is az a cleaning manager? Megújult kategóriarendszer a Jobinfo.hu-n
2008
április - A Depo.hu-nál már csak az eredmény számít (CT alapú elszámolás)
május - A CTnetworknek van képe hozzá - Képes PPC hirdetések hazánkban elsőként
2007
március - ESOMAR-tag lett a KutatóCentrum
november - Nem vártunk hiába a (sült) galambra: Golden Dove-díjat kaptunk
2006
január - Másfélszeres növekedéssel zártuk a 2005-ös évet
november - Mi szem-szájnak ingere - 30 ezer termék a Depo.hu-n
2005
június - Kereső magyar észjárásra – indul a Kurzor.hu
szeptember - 8-ból egy magyart elér a Maxima(1,3 millió e-mail cím, napi 200 000 kiküldés)
2004
augusztus - Megvannak a válaszok – elindult a KutatóCentrum
2001
február - Egy perc izgalom – elindul az Egyperces e-mail magazincsalád. Az új Jobinfo.hu a teljes magyar álláskínálatot szemlézi.
augusztus - Maximális elérés a Maximával – eDM szolgáltatás Magyarországon elsőként
november - "Technology Fast 50" győzelmet ért az 1853%-os növekedés
2000
március - Hírek minden mennyiségben: Bemutatjuk a Hírek.hu-t
1999
szeptember - Online piacra fel! Elindul a Depo.hu
1998
január - The Big Boom: megalakul a Hírek Média.

Ahogy majdnem minden weboldal, a reachmedia.hu is használ sütiket a felhasználói élmény fokozása érdekében. Az oldal használatával beleegyezik a cookie-k alkalmazásába. További információ: itt.

Értettem