Munkáink

AVON Kódjátszma

Kódjátszma

Az AVON közösségi média kommunikációját támogattuk 2016 őszén. A november elejére időzített Kódjátszma Facebook kampányhoz a kreatív koncepció megalkotásával, a mechanizmus definiálásával, a design kivitelezésével és az applikáció lefejlesztésével járultunk hozzá.

A kampány különlegessége volt, hogy rendkívül nagy számű érdeklődővel és játékossal kellett kalkulálnunk, korlátozott számban rendelkezésre álló kuponkóddal és rendkívül szoros szabályrendszerrel.

NeoCons

NeoCons

A NeoCons a francia NeoVia termékcsalád T5X nevű termékeinek rendkívüli hatékonyságát és a világpiacon betöltött egyedi szerepét felismerve tűzte ki céljául a NeoVia takarmány adalékanyagok magyarországi bevezetését. A kiváló termékeken kívül, szakmai tanácsadást és logisztikai szolgáltatást is biztosítanak.

A ReachMedia 2016-ban a Neocons arculatán végzett egy apró ráncfelvarrást: új designt készítettünk a cég logójára és ehhez kapcsolódóan újraterveztük a kisarculati elemeket; névjegyeket, levélpapírt, borítékot, bélyegzőt, prezentáció sablont és email aláírást készítettünk.

Web:
http://neoconshungary.hu

KitchenBox, DietBox

KitchenBox

A KitchenBox és a DietBox azért jött létre, hogy változatosabbá és egyszerűbbé tegyék a mindennapi étkezést úgy, hogy közben megmaradjon a főzés öröme. Nincs más dolgunk, mint hogy kiválasztjuk, milyen ételt szeretnénk főzni, ők minden más intéznek: a minőségi hozzávalók beszerzését és pontos kimérését, valamint ezek házhoz szállítását. A dobozokban megtalálható egy receptkártya is, részletes szöveges leírással és képekkel illusztrálva, így tényleg csak a főzés öröme marad! A KitchenBox oldalán különleges fogásokkal, míg a DietBox oldalán speciális étrendeknek megfelelő ételekkel várnak.

2016-ban a ReachMedia lett a KitchenBox és a DietBox kreatív ügynöksége. A kommunikáció lendületes, fiatalos és humoros központi képi üzeneteinek és szlogenjeinek kidolgozása mellett a médiamegjelenésekhez kapcsolódó kreatívok elkészítése tartozik feladataink közé: illusztációk, eDM-ek, landing page tervezés és gyártás.

Kapcsolódó oldalak:
www.kitchenbox.hu
www.dietbox.hu

Marketool

Marketool

A Marketool Kft. szerszám kereskedelemmel és tanácsadással foglalkozik. A sok éves tapasztalatuknak köszönhetően Magyarország egyik meghatározó forgácsolószerszám forgalmazó cégévé nőtte ki magát. Fő tevékenységük, hogy partnereiket a mai kor követelményeinek megfelelően szolgálják ki, a legmodernebb eszközökkel és tanácsadással.

A megnövekedett igényeknek megfelelően a ReachMedia a Marketool Kft. teljes arculatát megújította, új logóval illetve szlogennel, gondolva már a későbbi külföldi piacra való belépésre. Az új arculathoz tartozó weblapot úgy alakítottuk ki, hogy egy következő projekt keretei közt a lehető legkönnyebben tudjunk egy webshopot integrálni az oldalba. Emellett az oldal kinézetének tervezésekor elsődleges szempontként vettük figyelembe, hogy egy jól áttekinthető, modern kinézetet hozzunk létre, a Marketool Kft. profizmusához mérten.

Óbudai Egyetem - Felvételi 2016

OE2016

Az Óbudai Egyetem a felsőoktatási piac aktív szereplőjeként minőségi és versenyképes szolgáltatást nyújt, kötődést és tanulást biztosít a műszaki, az informatikai, a természettudományi, a gazdaságtudományok, és a pedagógusképzés területen. Programjában felsőoktatási szakképzés, alap-, mester és doktori képzés, valamint ezek mellett szakirányú továbbképzés szerepel nappali, esti és levelező tagozaton, továbbá távoktatási formában.

A 2016-os felvételi kampányhoz kapcsolódóan ügynökségünk volt felelős a külön erre az alkalomra előkészített landing page tervezéséért és programozásáért, valamint a PPC kampány (Facebook, Google) menedzsmentjéért.

Kapcsolódó oldal:
http://felveteli.uni-obuda.hu/

Díjnet - MasterCard

Díjnet

A Díjnet 2015/16 fordulóján értékes nyereményekkel hirdetett egy játékot, mely a kártyás fizetést népszerűsítette. A kampány központi kreatív ötletéért, a megjelenések megtervezéséért és gyártásáért, valamint az offline médiatervezésért a ReachMedia volt a felelős.

A kampány ideje alatt frekventált helyeken lehetett találkozni óriásplakátokkal, citylightokkal, szórólapokkal és a 4-6-os villamos vonalán egy combinot is felmatricáztunk. Az egyéb online futó kampányokhoz is segítő kezet nyújtottunk: eDM és landing designt készítettünk és programoztunk.

TM Toys - Rondik

Rondik

2015-ben a TM Toys a ReachMediát bízta meg év végéig tartó online kampányának teljes körű lebonyolításával. A szeptember elején bevezetésre került termékcsalád az Ugglys, azaz a Rondik nevet viseli. 101 mókás figurát és az ehhez tartozó kiegészítőket dobják a piacra. 

Ügynökségünk számos feladatot intézett: a kisállatok nevének kreatív fordításátóltól kezdve, a média kampány tervezésén, szövegeinek megírásán és a kreatívok grafikai tervezésén keresztül, egészen a kampány menedzsmentjéig és kivitelezéséig (Facebook, YouTube, PR komminikáció, bannerek és eDM kampányok).

Web:
www.rondik.hu

Maxima

Maxima

Arculatot váltott a Maxima: saját fejlesztésű hírlevél küldő rendszerünk több mint 15 éve szolgál biztos megoldásként hatékony és gyors email kampányok lebonyolításához. Szolgáltatásink bővülésével, csapatunk folyamatos fejlődésével egy időben honlapunk megújulása is esedékessé vált.

Ügyfeleink számára hathatós segítséget tudunk nyújtani, legyen szó tervezésről, kivitelezésről vagy tanácsadásról, az alábbi területeken: email marketing stratégia, szegmentációs modellek megalkotása, eDM design és programozás, kampányok lebonyolítása bérelt adatbázisra, adattisztítás, adatbázis építés, adatbázis mélyítés, hírlevél üzemeltetés.

A pontosságot és rugalmasságot pedig szlogenünk is tükrözi:
Email műhelyünkben irányt adunk üzeneteidnek – küldés előtt, közben és után is.

Web:
www.maxima.hu

Ola Kala

Ola Kala

Az Ola Kala gyros kiosk a tervek szerint Budapest 10 pontján fogja várni vendégeit: az eredeti receptúra alapján készült görög gyros-szal, pitában vagy tálban. A különleges étkekeket speciális, könnyed helyváltoztatásra képes kocsikból fogják árulni.

A kocsik népszerűsítésére folyamatos marketing tevékenységet folytatnak, melyben a ReachMedia is részt vállalt: a szlogen kitalálása (gyros kiosk), a www.olakala.hu oldal designja és programozása mellett - mely nem csak hagyományos dektop, hanem mobil verzióban is elkészült, - a kioskok helykereséséhez szükséges kocsibemutató anyag tervezése és nyomdai előkészítése, valamint az ártáblák tervezése is feladataink között szerepelt.

BASF

basf

A BASF a világ egyik vezető vegyipari vállalata. Termékválasztékuk a vegyszerektől, műanyagoktól, speciális adalékokon a mezőgazdasági termékeken át a finomkemikáliákig terjed. Népszerű termékeik között szerepel a Tango® Star, amelyik a gabonavédelem egyik legismertebb és legelismertebb szere vagy a Jumbo Extra® gyomírtó szer, melyeket azok keresletének csúszidőszakában kedvezményesen kínálnak.

A ReachMedia a fenti termékekhez kuponigénylő oldalak redesignját végezte el, a BASF rendkívül szigorú arculati kézikönyvéhez való illeszkedéssel, valamint az igénylés mögötti admin felület és kupongenerálás biztosításával együttesen. A projekt után a szőlőelőrejelzési oldaluk grafikai újratervezését is szintén ügynökségünk végezte el.

Weboldalak:
http://tangostar.basf.hu
http://jumboextra.basf.hu
http://szoloelorejelzes.basf.hu

Magyar Hospice Alapítvány

Hospice

A Magyar Hospice Alapítvány 1% kampányát 2015-ben a ReachMedia is támogatta: médiatervezés, kampánymenedzsment, microsite készítés, hírlevél sablon kialakítása volt a feladatunk.

Ahhoz, hogy minél több emberhez eljusson az üzenet, integrált kommunikációs stratégiát alkalmaztak, melyhez az online megjelenések tervezésében és az ott lebonyolított PR, email marketing, Google és banner kampányok menedzselésében vett részt a ReachMedia.

Kapcsolódó oldalak:
http://www.hospicehaz.hu/1szazalek
https://www.facebook.com/Magyar.Hospice.Alapitvany

Meggyes Hotel

Meggyes Hotel

A Meggyes Hotel 2015 tavaszán nyitja meg kapuit Szerencsen. A kommunikációban jelentős szerepet vállalt a ReachMedia: feladataink között arculattervezés, online és offline megjelenések tervezése és elkészítése is szerepelt.

A ReachMedia a kommunikáció teljes körű lebonyolításáért felel, a weboldaltervezéstől és elkészítésétől kezdve, az arculati elemek kialakításán, a nyomdai munkák kivitelezésén és a hotel bemutatkozó videójának forgatásán keresztül, egészen az online kampány lefuttatásáig (bannerek, PR, Facebook, releváns turisztikai oldalak).

Kapcsolódó oldalak:
http://www.meggyeshotel.hu
https://www.facebook.com/pages/Meggyes-Hotel/183017755219013

Díjnet 2014

Díjnet

2014-ben a Díjnet.hu-tól kapott megbízásunk így hangzott: „Szeretnénk egy olyan edukációs kampányt a Díjnet online számlabemutató és -fizető rendszernek, mely brandépítő hatással van fűszerezve.”

Úgy gondoltuk, hogy egy pozitív figura lehetne segítségünkre: egy szuperhős, aki segít, hogy a számlabefizetés egyszerűbb lehessen… és brainstormingunkon megszületett Csekkman! A név kitalálása azonban nem volt elég, testet kellett öltenie. A legfontosabb tényezők, amelyeket szem előtt kellett tartanunk: humoros, empatikus, gyors figura, aki karakteres, könnyen azonosítható, mindez Díjnet színvilágban.

A spotok forgatókönyvének megírása, a szereplőválogatás és forgatás után az reklámok atmedia csatornákon futottak, az általunk készített promóciós kreatívok pedig számos felületen támogatták a kampányt: eDM, banner+, microsite és szórólapok formájában.

A reklámok ITT tekihetők meg.

Sunny Óbuda

 Sunny

Az óbudai Sunny étterem 2014 őszén teljes körű átalakításon ment végig. Ennek kapcsán merült fel az igény, hogy weboldalukat is újítsuk meg.

Egy teljesen új arculatot kapott, mely a mai kornak megfelelő reszponzív designnal várja az oldal látogatóit. A site tervezésénél szerepet kapott a fotózástól kezdve, a grafikai és HTML munkálatokon át a SEO felépítése is. Egy könnyen kezelhető adminisztrációs felülettel pedig egyszerűen lehet friss tartalmakkal feltölteni az oldalt.

A megújult weboldal ITT érhető el.

"Megrendelőként két dolgot tartottunk fontosnak: a gyorsaságot és a teljes körű kiszolgálást. A ReachMedia mindkét szempontból tökéletes partnernek bizonyult. Segítőkészség és gyors reagálás kísérte végig a néhány hetes munkafolyamatot. A végeredmény a kezdeti elvárásainkat is túlszárnyalta."

Borsányi Péter
Étterem vezető
Sunny Óbuda

Átváltoztatunk

Átváltoztatunk

2014-es coregisztrációs adatbázisépítésünk fókuszába a Nő került. Átváltoztatunk nyereményjátékunk fő támogató partnerei az AVON és a Tchibo voltak.

A kampány során számos médiafelületen lehetett találkozni játékunk hírével: kreatív emailek, PR cikkek kerültek kiküldésre, változatos Facebook hirdetések jelentek meg. Az akció különlegességét képezte a targetálás pontossága, valamint a rendkívül csajos microsite desktop és mobilra optimalizált verziójának kialakítása.

A nyereményjátékot sikerességét mutatja, hogy az elsődleges célcsoportban közel 25.000 regisztráció született. A sorsoláson 500.000 Ft értékű ajándék talált gazdára.

Vodafone

Vodafone

A hazai telekommunikációs piac kiemelkedő szereplője a Vodafone, így elengedhetetlen számukra a kapcsolattartás ügyfeleikkel az üzleti és a lakossági felhasználókkal egyaránt. Több éves közös munkánk során regisztrált felhasználóik részére emailek milliói kerültek kiküldésre, legyen szó akciós ajánlatokat tartalmazó, tájékoztató vagy köszöntő levelekről.

Email és hírlevél küldéseiket az eredmények folyamatos monitoringja és reportálása, a megbízható technikai háttér biztosítása mellett személyre szabott megoldásokkal támogatjuk.

„Szívesen dolgozunk már évek óta a ReachMedia-val, hírlevél és eDM kampányainkhoz mind technológiai fronton, mind account oldalon megbízható és profi támogatást nyújtanak. Nyugodt lehetek, hogy egyedi igényeinkre találnak hatékony és megfelelő megoldást.„

Varga Zoltán
Digital Innovation Manager
Vodafone

Peak Investment

peak

A Peak Group egy olyan nemzetközi, pénzügyi szolgáltatásokat és befektetési lehetőségeket kínáló cégcsoport, amely működésének középpontjában az innováció és a biztonság áll. Tagvállalatai filozófiájának és szemléletmódjának megfelelően, mindig újdonságokkal szolgálja ki és segíti ügyfeleit és gyorsan reagál a változó igényekre.

A Peak Investment részére 2014 elején adatbázis építő kampányt futtattunk, ahol a 2013-ban elért 14,27%-os hozamuk szerepelt az üzenet középpontjában, és amellyel a komoly befektetések iránt érdeklődőket kívántuk megszólítani. A rendkívül szűk célcsoportot eredményesen értük el: az erre a célra létrehozott micrositeon eDM, ePR, Facebook és Google AdWords hirdetésekből több mint 1.500 fő regisztrált.

Boehringer Ingelheim

boehringer

A Boehringer Ingelheim egyike a világ 20 legnagyobb gyógyszeripari vállalatának. A vállalat világszerte 140 képviselettel rendelkezik, több mint 46.000 alkalmazottat foglalkoztat. Az 1885-ben alapított családi vállalkozás célja kezdetektől fogva olyan innovatív gyógyszerek fejlesztése, amelyek az eddig nem megfelelő gyógyszeres terápiával rendelkező betegségeket gyógyítják.

A Boehringer Ingelheim részére több termékkel kapcsolatosan is időszakos és állandó kampányokat futtatunk. Eredményesen zártunk számos adatbázis építést, ennek folytatásaképp pedig az akciók során regisztráltak felé történő kommunikáció teljes menedzselése a feladatunk: a tervezéstől a programozáson keresztül az email küldések lebonyolításáig, hírlevél üzemeltetés formájában.

"A ReachMedia nagy hozzáértéssel, proaktivitással és precizitással menedzseli a kampányainkat. Megbízható és profi partnerünk hosszú ideje."

Sipos Balázs
Consumer Health Care Vezető
Boehringer Ingelheim RCV GmbH & Co KG

Formatex

formatex

A Játéksziget közel 20 éve szolgálja ki vásárlóit, a legkisebbektől a legnagyobbakig. Több mint 100 márka, több ezer terméke érhető el üzleteikben, webshopjukban. Az óriási játék választék mellett a cég csapata folyamatosan arra törekszik, hogy minden vásárlója elégedett legyen, korosztálytól függetlenül.

A Formatex Kft. Játéksziget webáruháza részére húsvéti adatbázis építést végeztünk, melyhez több online felületet terveztünk és biztosítottunk: érkezési oldal, email és ePR, automata kuponok formájában. Az akció sikeresen zárult, a kitűzött célt teljesítettük: 3 hét alatt 3.000 hírlevél feliratkozót toboroztunk számukra.

Aesthetica

aesthetica

Az Aesthetica Orvosi Központban kiemelkedő színvonalú esztétikai, szépészeti és egészségügyi szolgáltatásokat kínálnak a nagyközönség számára. A professzionális, megbízható és személyre szabott kezelések hirdetése gondos odafigyelést igényel.

Az Aesthetica időszakos akciós kampányait több éve támogatjuk email kiküldésekkel. A kommunikációs csatorna erőssége a szűk célcsoport pontos elérése, az üzenet megfelelő designja és perszonalizálása, melynek köszönhetően a kampány céljainak elérése jelentősen megkönnyíthető.

Díjnet 2013

dijnet

2013-ban a Díjnet Zrt. részére átfogó marketingkommunikációs kampányt terveztünk és menedzseltünk, mely 2 részből állt. Az augusztusi brandépítő időszakban a TV spotok (Atmedia felületek: pl. Comedy Central, Viasat, National Geographic) és a rádiós spotok (MusicFM, ClassFM) megjelenésein túl online hirdetések futottak (Maxima eDM-ek, a Sanoma és CEMP felületeken pedig bannerek, szponzorációk, illetve PR cikkek, melyek az Index, a Nők Lapja Café, a Startlap, illetve Hír24 oldalain jelentek meg).

A második szakaszban – szeptember és november között, a brand ismertségének sikeres növelését követően - a sales kampányt már kifejezettem digitális eszközökkel támogattuk: eDM-ek, kattintás alapú szöveges hirdetések, illetve bannerek futottak a CTnetwork, a Sanoma, a CEMP, az EVO Média, az Affiliate.hu, és Hírkereső.hu portfolión. A kampány rendkívül hatékonynak bizonyult, amit partnerünk az alábbiakkal nyugtázott: 

"Rugalmas, egyben megbízható partner. Egy éve működünk együtt a ReachMediával, a közös munka során komoly szakmai felkészültséggel és precizitással találkoztunk. Örömünkre szolgál ez az együttműködés!”

Majtényi Kálmán
Vezérigazgató 
Díjnet Zrt.

Otto

otto

Az elmúlt  6 évben hetente több tízezer regisztrált felhasználó számára juttatjuk el az aktuális és legfrissebb Otto hírlevelet a magyar, a cseh, és a szlovák piacon. A sokszínű ajánlók számos kedvezményt tartalmaznak hétről hétre, így a vásárlók mindig megtalálják az igényeiknek leginkább megfelelő termékeket.

Az üzenetek hatékonysága érdekében kiküldési időzítéssel, célcsoport szegmentációval és évente több alkalommal kérdőíves kutatással is segítjük  ügyfelünket, hogy regisztrált tagjai számára mindig érdekes és hasznos termékajánlókat  küldhessen.

"Professzionális, nagy szakértelemmel rendelkező csapat. Igényeinket gyorsan, rugalmasan kezelik és folyamatosan optimalizálják tevékenységüket, hogy minél magasabb színvonalú szolgáltatásban tudjanak részesíteni minket. Közvetlen, kedves hangnem jellemzi Őket, ami elengedhetetlen a jó munkakapcsolathoz. Tökéletes partnerválasztás volt a részünkről!”

Csáki Krisztina
Marketing Vezető
Otto

Nyári mikulás

nyári mikulás

Nyári Mikulás coregisztrációs játékunk 2013 áprilisától októberig futott az Invitel főtámogatásával és számos neves partnerrel karöltve (MediaMarkt, Bookstreet53, Mindenkupon.hu, Brands.hu). Változatos hirdetéseink – összességében több milliós megjelenés mellett - bannerek, eDM-ek, PR cikkek, valamint Facebook reklámok formájában futottak. A játék végén a kérdőívet kitöltők között közel 600 000 forint értékű nyeremény talált gazdára.

A kampány eredményeként mintegy 50 000 tag regisztrált.

"Hosszú évek óta dolgozunk együtt, ami annak köszönhető, hogy lépést tudtok tartani a korral és a trendekkel, és mindezt nem csak szakmai tudásban, hanem a rendszereitekben is le tudjátok követni. Természetesen nem elhanyagolható tényező a konstruktív hozzáállásotok sem egy-egy projekthez. A tervezett és „ad hoc” tesztelések és az arról történő egyeztetések pedig üde színfoltjai tudnak lenni a mindennapi munkának!"

Sólyom Balázs
Invitel Zrt.

Tchibo

tchibo

A Tchibo webáruháza széles termékpalettával várja az érdeklődő közönséget. Kínálatukban szerepelnek konyhai-, szezonális-, ünnepi-, ruházati-, lakberendezési áruk egyaránt. Akcióikat sikeresen támogattuk számos alkalommal és témában eDM-ek és online PR cikkek kiküldésével, illetve megjelentetésével.

"Pontos, konkrét és célorientált csapat, akik mindig szem előtt tartják a legoptimálisabb célzást a leghatékonyabb vevőelérésért."

Lamper Orsolya
Junior E-Commerce Manager
Tchibo Budapest Kft.

Ahogy majdnem minden weboldal, a reachmedia.hu is használ sütiket a felhasználói élmény fokozása érdekében. Az oldal használatával beleegyezik a cookie-k alkalmazásába. További információ: itt.

Értettem