Google Ads és Facebook hirdetéskezelés

Google Ads és Facebook hirdetéskezelés akár már 35 000 Ft/hó-tól

Online hirdetésekkel segítünk elérni a megfelelő célközönséget, így olyan forgalmat generálunk Önnek, ami releváns lehet a vásárlások szempontjából.

Keressen fel bennünket. Az igények felmérése után küldünk egy személyre szabott ajánlatot.

Mi az a PPC?

A PPC (Pay-per-click) egy olyan online hirdetési forma, amelynél csak akkor fizetni, ha a felhasználó valóban rákattint a hirdetésre.

PPC hirdetésekkel segítünk elérni a megfelelő célközönséget, így releváns látogatókat terelünk a weboldalára.

Miért a PPC?

Blog

Miben tudunk segíteni?

Ha még nincs Google Ads vagy Facebook hirdetési fiókja
A chatbot segít
Ha már van Google Ads vagy Facebook hirdetési fiókja, de nem elégedett jelenlegi hirdetései eredményeivel

Milyen csatornákon tud velünk hirdetni?

AdWords

Gmail

YouTube

Facebook

Instagram

Ismerje meg eredményeinket!

VERSENYELŐNYT JELENT, HA JÓL HASZNÁLJÁK

Egy megfelelően beállított Search (keresési) kampánnyal, kiemelkedő eredményeket lehet elérni.

  • 1.102.000 Ft hirdetési költség
  • 16.574.594 Ft nettó árbevétel
  • 14.04x megtérülés (ROAS)
CÉLZOTT HIRDETÉSEKKEL NAGY SIKEREK VÁRHATÓAK

Több, mint 4 millió forint bevétel egy rendezvényhelyszínnek 3 hónapon belül.

  • 334.000 Ft hirdetési költség
  • 4.214.650 Ft nettó árbevétel
  • 11.61x megtérülés (ROAS)
WEBÁRUHÁZAKNÁL IS HATÉKONYAK A HIRDETÉSEK

Egy webshop Search (keresési) kampánya, amelynek köszönhetően az eladások nagyságrendekkel növekedtek a megelőző időszakhoz képest.

  • 131.544 Ft hirdetési költség
  • 1.420.300 Ft nettó árbevétel
  • 9.79x megtérülés (ROAS)

Hogyan dolgozunk?

Kulcsszókutatás és -optimalizálás
Minőségi mutató javítása
Hirdetési szövegek elkészítése
Hirdetésbővítmények létrehozása
Közönségszegmensek kialakítása
Konverziók beállítása
Optimalizálás
Havi riport egyedi igényekre

Google Ads vagy Facebook hirdetéskezelési együttmüködés lépései

Ötletelés

Konzultáció, igények felmérése

Egy online megbeszélés alkalmával meghallgatjuk az elképzeléseket, majd ezek mentén meghatározzuk a legfontosabb célokat, az elérendő konverziókat.

Komplett stratégia készítése

A konverziók és az időtartam ismeretében megtervezzük a hirdetécsoportok számát, a releváns kulcsszavak listáját és a költségkeretet is.

Tervezés
Fejlesztés, telepítés

Hirdetések beállítása és indítása

A kampányok és hirdetéscsoportok létrehozása, valamint a megfelelő célszegmensek kialakítása után elindítjuk a hirdetéseket a megfelelő ütemezéssel a költség és az idő tekintetében.

Google Ads vagy Facebook, és Google Analytics fiók beállítása, valamint hozzáférések kiosztása

A hirdetési fiók hozzáférését elküldjük, a Google Analytics fiókot pedig konfiguráljuk, majd hozzárendeljük a konverziós eseményeket és az egyéb beállításokat.

Tesztelés
Ügyfélkommunikáció

Folyamatos optimalizálás

Figyelemmel követjük a hirdetések alakulását, dinamikáját és a lehetséges módokon (pl, költségkeret optimalizálása, kulcsszavak felvétele vagy kizárása, cél URL-ek átnézése) javítunk azok eredményességén.

Havi riport és konzultáció

A kért formátumban az igények alapján havi riportot készítünk a legfontosabb mutatószámokról és hirdetési paraméterekről. Az eredményeket egy konzultáció során elemezzük és értelmezzük.

Analízis

Referenciáink