Szálláshely chatbot
Ön hogyan tartja a kapcsolatot a potenciális szállóvendégekkel érkezés/foglalás előtt?
Mit és hogyan kommunikál vendégeivel a pihenésük során?
Mennyire személyre szabott a vendégkiszolgálás az Önök házában?
Mennyi munkát jelent Önnek a szállóvendégeivel való kommunikáció?
Támogassa szálláshely szolgáltatását és vendégeit okos megoldásokkal!
Minden információ amivel a vendégnek élményt okozunk, egy helyen
Közvetlen foglalás, speciális ajánlatok
Közvetlen foglalás, speciális ajánlatok
Szolgáltatás információ, lojalitás-varázsló
Szolgáltatás információ, lojalitás-varázsló
GYIK, vendégirányítás, visszajelzés
GYIK, vendégirányítás, visszajelzés
Tájékoztassa folyamatosan vendégeit a lehetőségekről, kiemelt eseményekről, akciókról! Segítsen nekik eligazodni a szállodában, válaszolja meg gyorsan, egyszerűen a kérdéseit! Segítsen, hogy megtalálják az érdeklődési körüknek megfelelő szolgáltatásokat!
Növelje foglalásait, és vegye fel a kapcsolatot a vendégekkel már érkezés előtt! Takarítson meg időt, kínáljon extra tartalmakat, és tegyen szert extra bevételre a chatbot kínálta intelligens lehetőségekkel!
Chatbotunk egy mesterséges intelligencia (AI) és a chatbot technológia alapú szállodai vendégkommunikációs platform, amely segít a szállodáknak, panzióknak, tematikus és magán szálláshelyeknek abban, hogy jobb utazási élményeket biztosítsanak, és több közvetlen foglalást kapjanak.
Nyújtson jobb szolgáltatásokat, valódi ügyfélélményt vendégei számára, és növelje elkötelezettségüket!
A leggyakoribb területek, ahol a bot segítséget nyújt:
Foglalás előtt/alatt
- Ajánlatkérés
- Egyedi ajánlatok
- Foglalási folyamat
Érkezés előtt, Check in
- Korai érkezéssel kapcsolatos kérdések
- Extra szolgáltatások
- Automata check in lehetősége
- Helyszín információk (parkolás, egyes egységek nyitvatartása, stb.)
- Étkezési információk
- Útvonal (tervező, parkolás, tömegközlekedés, menetrendinfó, stb.)
- WIFI és így tovább
Ott tartózkodás alatt
- Házon belüli programok
- Szolgáltatások
- Nevezetességek és programok a környéken
- Regisztráció és egyedi profil (pl. ételallergia jelzése, gyermek, kutya stb.)
- Közvetlen foglalási felület
- Érkezés előtti emlékeztető
- Saját érdeklődési kör megadása
- Emlékeztetők, értesítések programokról
- Többcsatornás támogatás
- Helyfoglalás programra
- Bejelentkezés, kijelentkezés megkönnyítése
- Takarítás kérése
- Hibajelzés – karbantartás kérése
- Szobaszerviz, stb.
- Értékelési rendszer
- Külső értékelési rendszerek (pl.
- Booking, Tripadvisor)
- Integrált értékesítési rendszer
- Visszatérő vendégek ösztönzése
- Termékajánló
- Folyamatosan szinkronizált programkereső
- Letölthető dokumentumok
- Hűségprogram
- Játékok