Online marketing

Teljesítmény alapú marketing, PPC

A teljesítmény alapú (performance) marketing célja, konkrét lezárt konverziókat létrehozni az online térben. Ez lehetővé teszi, hogy a hirdető a hirdetésre szánt összeget célzottan, előre meghatározott tevékenységhez kötötten – legyen szó kattintásról, hírlevél feliratkozásról, vásárlásról – költse el. 

Elsődleges célunk, hogy cselekvést váltsunk ki a felhasználó ügyfél oldaláról. Ez csak akkor működik, ha ismerjük a célcsoportot és értjük a viselkedését. A kampányok során követjük és mérjük az ügyfélutakat, optimalizáljuk és összehangoljuk a csatornákat, hiszen közös érdekünk, hogy a legnagyobb hatékonysággal működjön a kampányunk.

Facebook, vagy Google hirdetések professzionális kezelése ugyanúgy tevékenységünkhöz tartozik, mint az összetettebb CTA kampányok, vagy az affiliate marketing. Egy performance marketing kampány során először Önnel közösen meghatározzuk a konkrét üzleti célokat, megtervezzük a kampányt, amelynek során eldől az is, hogy hol milyen csatornákon mekkora összeget költünk el, majd összeállítjuk a kreatívokat és tesztelünk, mérünk, elemzünk, optimalizálunk, tesztelünk, mérünk, elemzünk, optimalizálunk, tesztelünk, mé…

Keresőoptimalizálás (SEO)

Nem teljesít megfelelően a weboldala? A keresőoptimalizálás megtérülő befektetés. Segítségével forgalmat irányíthat a weboldalára, növelheti az értékes látogatók számát. Támogatásunkkal jobb eredményekre számíthat. Felmérjük és elemezzük oldalt, javaslatot teszünk keresőoptimalizálásra, segítünk a releváns kulcsszavak összeírásában, folyamatosan monitorozzuk az oldalt és javaslatot teszünk esetleges módosításokra. Vállaljuk a keresőbarát tartalmak elkészítését és menedzsmentjét is.

Social media

Vállalkozásként jelen lenni a közösségi térben ma már nem elég. A közösségi média ereje abban rejlik, hogy ha jól használjuk, képes növelni a márkaismertséget, segít a meglévő ügyfelek megtartásában és új ügyfelek szerzésében. Ehhez azonban tudni kell, hogy kinek, mikor, mit, melyik csatornán kommunikáljunk. Egy jól megalapozott, az általános marketingkommunikációs stratégiába illeszkedő közösségi média stratégia mentén mindez elérhető, mindamellett, hogy fokozza az un. ROI-t, azaz a megtérülést. Együttműködésünk során felmérjük a lehetőségeket, Önökkel közösen megalkotjuk a közösségi stratégiát, közösen kiválasszuk a kommunikációs csatornákat, meghatározzuk a kommunikációs stílust és gyakoriságot, elkészítjük és menedzseljük a tartalmakat, kezeljük a hirdetéseket.

Mérések (Analytics, Tag Manager)

“Azt kapod, amit mérsz”. Az eredményesség egyik kulcsa, hogy ne csak haladjunk a cél felé, de rendszeresen nézzünk is körül, hogy jó irányba haladunk-e! Legyenek mutatószámaink (KPI), amelyek segítenek fókuszálni. Hogy mit mérjünk? Az attól függ, mi a cél. Egy-egy mutatószám, csak annyira hasznos, amennyire a vállalkozás céljait szolgálja. 

Gyakori tévhit az online világában, hogy mérjünk minél több mindent (ha már lehetőségünk van rá), mert akkor majd biztosan nem hibázunk. Mi abban hiszünk, hogy mérjünk és ne csak mérjünk, hanem elemezzünk is, de csak olyan dolgokat, amelyek közelebb visznek a kitűzött célokhoz. Szakértőink segítenek meghatározni és beállítani a célok eléréséhez szükséges legfontosabb mutatókat. Közösen meghatározzuk a KPI-okat, ha szükséges, segítünk a figyelésükben, elemzésükben. 

Szolgáltatásaink

Vegye fel velünk a kapcsolatot

Örömmel dolgoznánk együtt Önnel.